Reklama savdo dvigateli bo‘lsa, ijtimoiy reklama esa hayotni ilgari suradi. U atrofdagi dunyoni o‘zgarishga majbur qilayotgandek, go‘yo.

Haqiqatan ham ko‘p narsa haqida o‘ylanishga majbur qiladigan durdona darajasidagi ijtimoiy reklamalarni e’tiboringizga havola etamiz.

Zo‘ravonlik uchun kechirimlar bo‘lishi mumkin emas.

© sosviolenceconjugale

Chekish – hayvonlar bilan shafqatsiz munosabatda bo‘lishdir. Agar kuchuk va mushuk egalari cheksa, hayvonlarda saraton bilan kasallanish xavfi ikki barobar ortadi.

© Area 23

Autizm bilan kasallangan odamlar sizning yuz ifodangizni tushunish sizga notanish tilni tushunishdek mushkul

© ruflanz

Siz buni o‘chira olasiz. Ular esa yo‘q.

© ogilvy

Tanos 12? Siz ijtimoiy tarmoqdagi bu «begunoh» profil ortida nima yashirish ekanini hech qachon bilolmaysiz.

© HellenicPolice

Kamar bolalarni qo‘rqitish uchun emas, belda shalvorni ushlab turish uchun

© Republica

Sukunatingiz bilan o‘zingizga o‘zingiz zarar keltiryapsiz

© bateschi

Kamarni taqmaslik – qo‘lingizda granatani ushlab turish

© AmélieCO

 

Antibiotiklarni zarurat bo‘lmasa, iste’mol qilmang. U shirinlik emas

© FP7/DXB

U muxabbat yetishmasligi tufayli qismlarga bo‘linib ketmoqda. Ota-onalarning doimiy kamsitish va mensimasliklari bolalarni ichiga «berkinib olishga» majbur qiladi.

© Spark*

Hayvonlar qayta ishlanishi mumkin emas. Iltimos, axlat tashlamang

© Y&R

Normal deb hisoblangan narsa normal emas deya hisoblanadi

© unicef

Ijtimoiy tarmoqlarda 2000 ta do‘stlar. Hayot qanchalik jonga tekkani haqidagi fikrlar bilan bo‘lishish uchun esa hech kim yo‘q

© papyrus

Hayotda terining rangi ahamiyatga ega bo‘lmagan onlar bo‘ladi

© amnesty

Ifloslantirish o‘ldiradi. Bir dona tamaki filtri 500 litr dengiz suvini zaharlaydi

© surfrider

Plastikli chiqindi har qanday filmning plyaj sahnasini buzishi mumkin. Biroq u tabiatga undanda ko‘proq zarar keltiradi.

© adsoftheworld

Rulda SMS yozma

© yr

Sirk afishalarining orqa tomoni

© yr

Tabiatni yemirish – hayotni yemirish

© robinwood