Salomatlik

Nima uchun har bir erkak temir ko'tarishi kerak

Kuch sporti – bu keksayishga qarshilik ko'rsatish.

71 0
Bugunoq kechgacha qorinni bir oz kichraytirish

Beldagi ortiqcha santimetrlarning sababi faqat yog‘ qatlamlari emas, balki ovqatni hazm qilishdagi ayrim muammolar ham bo‘lishi mumkin. Ushbu maqoladan ularga qarshi kurashish haqida ma’lumot olasiz.

69 0
10 ta sabab: qahvaning salomatlik uchun foydasi

Qahvaning organizm uchun foyda keltiradigan o‘nta xususiyati ro‘yhatini taqdim etamiz.

80 0
5 ta mahsulot bo'g'imlar salomatligini saqlaydi

Yosh o'tishi bilan bo'g'imlarning ham quvvati kamayib, katta yuklamalar va noto'g'ri ovqatlanish muammoni yanada og'irlashtiradi. Agar bo'g'imlaringiz sog'lomligini uzoq muddat saqlab turishni istasangiz, quyidagi beshta mahsulot kundalik taomnomangizdan o'rin olishi kerak.

72 0
9 ta «foydali» odatdan qutulgan afzal

Business Insider nashrining muhbiri Erin Brodvin soxta foydali odatlar haqida so'zlab, ulardan qutulsangiz hech narsa yo'qotmasligingizni ta'kidlamoqda. Erin Brodvin (Erin Brodwin)

94 0
6 ta maslahat minglab odamni ko‘rgulikdan saqlab qolgan: harorat o‘lchagich sinib qolsa, nima qilish kerak?

Vaziyat hech qanday oqibatlarni keltirmasligi uchun siz qo‘llashingiz kerak bo‘lgan xavfsizlikning asosiy qoidalari

81 0
17 ta mashq: vaznni yo'qotamiz!

Vaznni yo'qotib mukammal qomatga ega bo'lishi uchun kerakli narsa – bu sog'lom ovqatlanish, maqsadga intilish, sabr va har kuni jismoniy mashqlar kompleksini bajarishdir.

65 0
15 ta xavfli radioaktiv hudud: ularga yaqinlashmagan afzal

Ushbu maqolada Rossiya va MDH mamlakatlaridagi obyektlar ro'yhati keltirilgan. Ular nazoratsiz atom energiyasi, insonning atrof-muhitga nisbatan mas'uliyatsizligi va e'tiborsizligi qanday oqibatlarga olib kelishi mumkinligiga yaqqol misoldir.

48 0
Cho‘kayotgan mashinadan qanday qilib sog‘-omon chiqib olish mumkin

E’tiboringizga yoningizdagi odamlarni qutqarishda qo‘l keladigan, mutaxassislar tomonidan berilgan eng muhim tavsiyalarni taqdim etamiz.

76 0
4 ta usul yordamida sochlarimiz uchi shikastlanishini davolaymiz

Sochlarning uchi shikastlanishi ko‘pchilikka ma’lum, ayniqsa uzun soch egalari uchun bu muammoli holat. To‘yintiruvchi niqoblardan har kuni foydalanish nafaqat soch uchining shikastlanishining oldini olish, balki ularni sog‘lomlashtirishga ham yordam beradi.

40 0
Biz har kuni qo‘l bilan ushlaydigan bakteriya tashuvchilar

Gigiyena qoidalariga rioya qilish uchun qo‘lni yuvishning o‘zi kifoya qilmaydi. Atrofimizda bizni o‘rab turuvchi, ustida millionlab bakteriyalar to‘planadigan buyumlarning tozaligi haqida ham qayg‘urish lozim.

69 0
Bir daqiqada uyquga ketamiz

Oddiy nafas mashqi uyqusizlikda yordam berishi mumkin.

42 0
Alkogol’ uyquga qanday ta’sir qiladi, buni hal qilish uchun nima qilish kerak

Uyqudan oldin ichmaslik ma’qul ekanining sababi nimada va bu ro‘y bergan bo‘lsa, nima qilish kerak? Tunda yaxshi dam olmoqchi bo‘lsangiz, uyqu oldidan bir necha tomchi iste’mol qilish u qadar yaxshi fikr emas. Alkogol’ mahsulotlarini iste’mol qilish bir necha marta uyg‘onish va tiniqib uxlash fazasining qisqarishiga olib keladi.

77 0
Soqol olgandan keyingi qichishishni qanday bartaraf etish mumkin

Bir necha oddiy maslahatlar soqol olgandan keyin terida paydo bo‘ladigan toshmalar va qichishishlarning oldini olish imkonini beradi.

50 0